Szállítás

Házhoz szállítás

erdeklodjon_a-szallitasrol

Vásárlási összegtől függően a terméket/termékeket házhoz szállítjuk.

Ennek menete: a kiválasztott termékeket tegye a Kosárba, majd a Kosár menüpontban jelölje meg az

„Ajánlat kérése a kosárban szereplő tételek kiszállítására”.

Egyedi kéréseit a szállítással, vagy a termék egyedi méretezésével kapcsolatban, a „Rendelés

jegyzetek” rubrikába írhatja, ezek után felvesszük Önnel a kapcsolatot a pontos részletek átbeszélése

érdekében.

Saját kiszállítást is vállalunk, részletekről érdeklődjön elérhetőségeink egyikén!

A megrendelt termékeket a megrendelés visszaigazolásától számított 10-25 munkanapon belül vállalja teljesíteni a Vállalkozó/Eladó. Késedelem esetén a Megrendelő/Vevő jogosult póthatáridőt tűzni, melynek eredménytelen eltelte esetén jogosult a szerződéstől elállni.

Késedelem esetén a Megrendelő/Vevő jogosult póthatáridőt tűzni, melynek eredménytelen eltelte esetén jogosult a szerződéstől elállni.

Nagy kereslet esetén előállhat olyan helyzet, hogy bizonyos termékekből készlethiány keletkezik, ilyenkor a teljesítési határidő hosszabb lehet, mely tényről a Vállalkozó/Eladó a lehető legrövidebb időn belül értesíti a Megrendelő/Vevőt.

A termék vételáráról kiállított számlát, a használati útmutatót, illetve – amennyiben az adott termékhez tartozik – jótállási jegyet a Vállalkozó/Eladó a csomaghoz mellékeli, vagy postai úton kiküldi.

Tanácsok a csomag átvételére!

Amennyiben kézbesítéskor a csomagoláson bármilyen sérülést: horpadást, szakadást, beázást tapasztal, a futár köteles megvárni, hogy a címzett, a csomagot kibontsa és meggyőződjenek beltartalom épségéről.

  • Ha bármilyen sérülést észlel a terméken, akkor nyomatékosan kérjük, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a futárszolgálat képviselőjénél /sofőr/.
  • Ha a csomagot Ön átvette és ezt aláírásával igazolja, akkor ez egyben egy nyilatkozat is – a jegyzőkönyv hiányában, hogy az árut mennyiségileg és minőségileg átvette. Tehát a rendelt termék megfelelő darabszámban és épségben, sértetlenül az Ön birtokába került.
  • Ha nem tapasztalt látható sérülést a csomagoláson, vegye át, de ebben az esetben is javasolt a futár jelenlétében kibontani és meggyőződni a termék sértetlenségéről, bármilyen sérülés vagy tartozék hiányát írják rá a fuvarlevélre. Így bizonyítható a sérülés nem önnél keletkezett.
  • Ha a csomagot csak később bontja ki – nem a futárszolgálat képviselője előtt -, akkor már nem tudja bizonyítani, hogy a szállítás közben vagy Önnél keletkezett-e a sérülés.
  • A nem rendeltetésszerű használat, tárolás, rakodás esetén sérülő /karcolás, horpadás, repedés stb./, nem működő terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni az elállási jogtól függetlenül.
  • Kérjük, alkalmazza a fent leírt tanácsokat a termék átvételénél, hogy Önnek gondtalan és örömteli legyen a vásárlása a webáruházunkban.