Szállítás

Házhoz szállítás

dijtalan_szallitas

Bizonyos termékeink házhoz szállításának költségének terhét magunkra vállaltuk!
Azon termékeink melyek kiszállítása INGYENES a termékeket DPD szállítja Önnek házhoz

erdeklodjon_a-szallitasrol

Vásárlási összegtől függően a terméket/termékeket házhoz szállítjuk.
ITT érdeklődjön a részletekről!

szallitas
A szállításról a DPD gondoskodik.
A szállítás költsége:
Párna, Paplan, Matracvédő huzat esetében amennyiben a kosár értéke nem éri el a 15.000 Ft-ot = 1.500 Ft szállítási díjat számolunk fel.
Ágyrácsok esetében amennyiben a kosár értéke nem éri el a 30.000 Ft-ot = 2.500 Ft szállítási díjat számolunk fel.

Saját kiszállítást is vállalunk, részletekről érdeklődjön elérhetőségeink egyikén!

  • A házhoz szállítás a Megrendelő/Vevő által megadott címre történik.
  • A Vállalkozó/Eladó a házhoz szállításhoz az alábbi szolgáltatókat veszi igénybe: DPD futárszolgálat.
  • A termék kiszállításának pontos időpontjáról a futárszolgálat értesíti a Megrendelő/Vevőt.
  • A futár nem köteles a terméket a házba, illetve emeletre történő szállítására.

A megrendelt termékeket a megrendelés visszaigazolásától számított 10-25 munkanapon belül vállalja teljesíteni a Vállalkozó/Eladó. Késedelem esetén a Megrendelő/Vevő jogosult póthatáridőt tűzni, melynek eredménytelen eltelte esetén jogosult a szerződéstől elállni.

Késedelem esetén a Megrendelő/Vevő jogosult póthatáridőt tűzni, melynek eredménytelen eltelte esetén jogosult a szerződéstől elállni.

Nagy kereslet esetén előállhat olyan helyzet, hogy bizonyos termékekből készlethiány keletkezik, ilyenkor a teljesítési határidő hosszabb lehet, mely tényről a Vállalkozó/Eladó a lehető legrövidebb időn belül értesíti a Megrendelő/Vevőt.

A termék vételáráról kiállított számlát, a használati útmutatót, illetve – amennyiben az adott termékhez tartozik – jótállási jegyet a Vállalkozó/Eladó a csomaghoz mellékeli, vagy postai úton kiküldi.

Tanácsok a csomag átvételére!

Amennyiben kézbesítéskor a csomagoláson bármilyen sérülést: horpadást, szakadást, beázást tapasztal, a futár köteles megvárni, hogy a címzett, a csomagot kibontsa és meggyőződjenek beltartalom épségéről.

  • Ha bármilyen sérülést észlel a terméken, akkor nyomatékosan kérjük, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a futárszolgálat képviselőjénél /sofőr/.
  • Ha a csomagot Ön átvette és ezt aláírásával igazolja, akkor ez egyben egy nyilatkozat is – a jegyzőkönyv hiányában, hogy az árut mennyiségileg és minőségileg átvette. Tehát a rendelt termék megfelelő darabszámban és épségben, sértetlenül az Ön birtokába került.
  • Ha nem tapasztalt látható sérülést a csomagoláson, vegye át, de ebben az esetben is javasolt a futár jelenlétében kibontani és meggyőződni a termék sértetlenségéről, bármilyen sérülés vagy tartozék hiányát írják rá a fuvarlevélre. Így bizonyítható a sérülés nem önnél keletkezett.
  • Ha a csomagot csak később bontja ki – nem a futárszolgálat képviselője előtt -, akkor már nem tudja bizonyítani, hogy a szállítás közben vagy Önnél keletkezett-e a sérülés.
  • A nem rendeltetésszerű használat, tárolás, rakodás esetén sérülő /karcolás, horpadás, repedés stb./, nem működő terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni az elállási jogtól függetlenül.
  • Kérjük, alkalmazza a fent leírt tanácsokat a termék átvételénél, hogy Önnek gondtalan és örömteli legyen a vásárlása a webáruházunkban.